29 wrz 2012

Diamonds!

Hej wszystkim! Jak się macie? Ja kiepsko, troszeczkę się przeziębiłam. Ale nie leniuchuje, odrobiłam już lekcje - teraz nauka. Z herbatką i telefonem grzeje się w łóżeczku i odpoczywam. Zatęskniłam za tym blogiem, za tym jak kiedyś często tu z Wami przebywałam. Myślałam, ze nie interesują Was zwykłe zdjęcia i ich po prostu nie dodawałam, a okazało się inaczej. Prosiliście o zwykłe codzienne posty, zdjęcia. Więc dziś mam ich troszkę. 
Trzymajcie się ciepło i niech Was pogoda nie zmyli :*

PS: Słyszeliście nowy singiel Rihanny? Koniecznie przesłuchajcie : Rihanna - Diamonds
+ jeśli ktoś z Was zajmuje się robieniem nagłówków lub po prostu byłby zainteresowany proszę o kontakt na alicja.kryger@gmail.com




13 komentarzy:

  1. masz moze formspring?

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo się dziennie uczysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo często zadajecie mi to pytanie. Jak ja mam na to odpowiedzieć? Uczę się oczywiście tyle ile potrzeba. Do klasówki czy do sprawdzianu, albo jeśli ich nie ma to tyle aby odrobić prace domową. Nie da się tego określić w h/dzień. Jasna rzecz jest taka ,że gdybym uczyła się więcej miałabym jeszcze lepsze oceny, ale chyba każdy tak ma.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. ale to tak w granicach 5-6 h dziennie czy wiecej?

      Usuń
    3. już pisałam ,że tego się nie da tak przeliczyć, ale tak w granicach 4-5h pewnie ( ale mówię, nie zawsze tyle będzie trzeba )

      Usuń
    4. a znajdujesz czas na przyjemności, czy tylko nauka i nauka?

      Usuń
    5. Znajduję! Nie można dać się zwariować! : )

      Usuń
  3. cudowny blog♥ wspaniałe robisz zdjęcia, dodaję do obserwowanych;)
    mam pytanie jak zrobiłaś że masz TT na blogu tzn. swój profil i co piszesz,bo szukałam tego i jakoś nie mogę znaleźć,mam nadzieję że mi pomożesz?;> :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa!
      Co do twittera to dodałam widget. Kiedyś wyglądało to inaczej, ale masz tu jakiś link pokombinuj :) https://twitter.com/settings/widgets/new

      Usuń