28 lis 2012

What I would like to have : )

1. Naked Pallete 

2. Lauren Conrad book


3. Alexander Wang bag


4. Koszulke/bluze z podobnym napisem 


5. Nivea Lip Butter



6. 'Nude' by Rihanna


7. Green Bambu Mineral lub Yellow Bambu Mineral




8. Barbie Jumper 


9. Clothes :)

Zbliżają się święta, a ja nie wiem co chciałabym dostać, ani co kupić bliskim. Powyżej podałam zdjęcia rzeczy które może i bym chciała ale nie jestem pewna, na 100% jest wiecej rzeczy których nie moge sobie przypomnieć. A wy macie juz liste wymarzonych prezentów? Co chcielibyście dostać w tym roku?

PS: Dla wszystkich którzy chcieli room tour! Dodałam filmik na moim kanale na YT. Jest bardzo prosty i moim zdaniem nudny, ale nie wiedziałam co chcielibyście w nim zobaczyć- mój pokój =nic interesującego:D ! :-)









5 komentarzy:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=t4XPniua7yI&list=UUi5MW5KdDTZWcmvgMZwfpfg&index=5&feature=plcp co to za piosenka??;)
    do jakiego liceum chodzisz na jaki kierunek,jak mozna wiedziec?masz bardzo fajny blog!
    kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Paper Kites - Sink In
      Liceum Ogólnokształcące LMK profil językowy
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Aliss czy zgodziłabyś się przywrócić stare posty? pod 'You might also like:" wyświetlają się często takie, które interesują moim zdaniem wiele osób, ale Ty je ukryłaś. Może dałoby się je przywrócić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jakbym chciała to nie wiem jak :( one znajdują się pod starą nazwą bloga. Gdy zmieniłam nazwę to tak jakby zaczęłam od nowa :(

      Usuń