31 gru 2012

2012/2013

Dni mijają szybko, ale ten rok? Minął szybciej niż myślałam.. średnio mnie to cieszy z jednej strony bo w tym roku matura ułłaa.. ale za to 5.01.2013! studnióweczka <3 bawiimy się elegancko!
Ten rok jak każdy wiele wniósł. Nie poznałam wiele ludzi, ale na 100% zauważyłam, kto mnie szanuje, a kto nie. Kto chce mieć ze mną kontakt a kto nie. Dziękuję bardzo Maji ,że mimo tylu km zawsze moge na nią liczyć i ona na mnie też!
No i dziękuję Emilowi który jest codziennie <3 :*
W 2012 dużo zwiedziłam. Tęsknie za Canadą jejku :( nawet sobie nie wyobrażacie tego ;< Dobrze wspominam też Niemcy!
W szkole okej, w tym roku kończę moją edukację na tym szczeblu i później brnę dalej!
Jeśli chodzi o tego bloga tak jak obiecałam, będę dodawać tutaj częściej ( już zaczęłam ) Dziękuję za tyle odwiedzin, w tym momencie liczba przekracza 64 000 !! To dla mnie bardzo dużo!! :*
 Dziękuję Wam za wsparcie, bo dla Was tu jestem ! :-)
W Lipcu wkroczyłam w 18, ale wiele to nie zmieniło poza tym , że mam dowód. Zdałam prawko za 1 z czego bardzo się cieszę i chcę pojechać w jakąś długą podróż .. kiedyś tam! :D
Nie mam jakiś konkretnych postanowień na 2013. Mam tylko nadzieję, że będzie to dobry rok. Że dostanę się na dobre studia, kupię sobię wymarzoną toaletkę do nowego pokoju, dalej będę blogować. Chcę kupić też śnieżnobiałego kotka, znowu pojechać do Londynu, narty z Emilem mam nadzieję w ferie!
W Lipcu mam nadzieję koncert Rihanny, prawdopodobnie też Opener.
...
mogłabym tak pisać i pisać.
Życze Wam wszystkiego co najlepsze w nowym roku 2013, a dziś zabalujcie ! :*

2 komentarze:

  1. Tak oglądam wszystkie Twoje filmiki i dziewczyno.. zanim pokażesz coś na świat - zdobądź odpowiednie informacje na dany temat i pokazuj to przynajmniej z nutką wiarygodności tak, by siebie nie ośmieszać. Malując powieki z zamkniętymi oczyma, robiąc totalnie wszystko na odwrót w makijażu i pokazywać, jak nieudolnie robisz kreskę w poprzednim filmiku naprawdę nie prezentujesz sobą niczego wspaniałego. Super, że masz dobry sprzęt, fajne kosmetyki, ale mimo wszystko - to nie jest jeszcze klucz do sukcesu.. ;) Trzymam kciuki za Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! A jak ty malujesz powieki? z otwartymi oczyma? No to brawo! Ja zamykam tak jest chyba łatwiej :) i co chwila spoglądam w lusterko. Robiąc wszystko na odwrót w makijazu? Hmn makijaz mozna robić w dowolnej kolejności no moze z wyjatkiem tego,że trzeba nałozyc najpierw baze i podkład i potem reszte.
      Jak nieudolnie robie kreske? Hmn może i nieudolnie bo pobrudziłam powieke, ale kreska wyszła dobrze, a powieke oczysciłam z tuszu.
      Masz racje nie prezentuje soba niczego wspaniałego. Bo kto powiedział ,że muszę :) I nie szukam kluczu do sukcesu bo nie chce z tego sukcesu. Po prostu pokazałam jak ja coś robię. Również trzymam kciuki!

      Usuń