27 sty 2013

Winter break! ♡






















Winter break '13 from Aliss on Vimeo.
Wczoraj późnym wieczorem wróciłam do domu z wyjazdu. Tydzień na nartach. Odpoczęłam, wyjeździłam się i wyspałam <3 Pogoda trafiła nam się bardzo ładna. Czasami było ziiiiimno i to bardzo, ale dzięki temu chyba jeszcze więcej radości z jazdy. 
Jeździliśmy na różnych stokach, żeby nie było za nudno. Byliśmy także na łyżwach <3 Było wesoło. 
Całe ferie zaliczam do udanych, pod wieloma względami. Życie jest zaskakujące. Ale to pewnie wiecie. 
Dziś ostatni dzień wolnego. Czas na rozpakowanie walizki, a spakowanie torby do szkoły ( lekcje na szczęście zrobiłam wcześniej). Tym którzy teraz rozpoczęli ferie zazdroszczę i życzę miłego wypoczynku.
Przepraszam, że nie dodawałam nic na bloga, ale korzystałam z internetu tylko w telefonie. Stwierdziłam, że lepiej będzie jak dodam post ze wszystkimi zdjęciami po powrocie. Zaraz odpowiem na wszystkie komentarze na które jeszcze nie odpowiedziałam. 

PS: Te ferie nie mogły być lepsze! W czasie wyjazdu dowiedziałam się, że Rihanna wystąpi w Polsce <3 Znacie mnie.. po prostu się wydarłam :D 7 LIPCA 2013 <3 
Muuuaaa :-*


5 komentarzy:

  1. 7.07 <3 tydzień przed urodzinami !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja Ci zazdroszczę wyjazdu na narty *-* Moi rodzice niestety nie chcą wyjeżdzać nigdzie na dłuzej i jak chcemy pojeździc, to jedziemy na jeden dzień, no, ale chociaż coś, nevermind. Rozumiem, że na Rihannę jedziesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to szkoda :(
      Na Rihanne tak!!! Bilet zamówiony <3

      Usuń
  3. Jak ja lubie Twojego bloga kochana<3

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy coś nowego? jestescie zajebisci

    OdpowiedzUsuń