21 mar 2013

Pierwszy dzień wiosny + nowa fryzura! :)






 Po poszukiwaniach różnych fryzur - zdecydowałam się. Zrobię Ombre! Tak długo już o tym myślałam, wiec czemu nie? To tylko włosy. Zawsze można podciąć, a potem odrosną! 
Jestem mega zadowolona z efektu! Delikatnie, naturalnie :)

Wiem, że to strasznie niszczy włosy, ale jakie to ma znaczenie? :D Podoba mi się i cieszę się, że tak to spontanicznie zrobiłam ( dosłownie weszłam do salonu tylko zapytać, a wyszłam z Ombre:D )
Pani była przemiła i zrobiła dosłownie tak jak chciałam!

Miłego wieczoru wam życzę, a ja idę się dalej uczyć! :*




6 komentarzy:

  1. świetne włosy i buty<3
    Gdzie robią takie ładne ombre we Włocławku?
    i gdzie zakupiłaś te zajebiste butki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzia:*
      Studio Fryzur i Urody IMAGE
      Buty: http://www.merg.pl

      Usuń
  2. ile zaplacilas za ombre?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że wyszło idealnie! Takie odświeżenie włosów na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń