2 mar 2013

Ulubieńcy Lutego | alisspublicdiary

Czas na ulubieńców miesiąca! Oto ulubieńcy lutego, a pod spodem cała lista:
 

 
 
Produkty o których wspomniałam:

Lakier Miss Sporty Et Voila French Manicure (11)
Lakier Wibo Gel Like (8 Mint Sorbet)
Maybelline New York Dream Fresh BB
Rimmel Wake Me Up
Korektor w kremie (67)
Rimmel London Stay Matte (004)
Lip Butter Nivea
Pomadka Top Shop (Nevada)
Pharmaceris Lekki Krem Głęboko Nawilżający
Pędzle Bdellium Tools Green Bambu Mineral
http://kosmetyki-mineralne.com/bdelli...
Syoss Dry Shampoo Brush-Out
Syoss Heat-Protect Styling-Spray
Reb'l Fleur by Rihanna
Bioderma Solution Micellaire



 

14 komentarzy:

  1. Trafiłam tutaj kilka dni temu własnie z Twojego kanału na yt, a pierwszy filmik, na który się natknęłam był Room Tour i strasznie mnie zauroczył. Sposób w jaki pokazała swój pokój zdecydowanie wpisuje się w mój gust. Zresztą sam kanał bardzo interesujący, masz naprawdę talent do tego. Z nieprawdopodobnym kunsztem robisz wszystko czego się tkniesz. Już sam blog i jego grafika zachęca by zostać tu na dłużej, dlatego ja zostaję, a teraz biorę się za oglądanie kolejne za pewne optymistycznego filmiku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo! Nie usłyszałam jeszcze tylu miłych słów w 1 komentarzu! Cieszę się, że blog się podoba i zapraszam częściej!;*

      Usuń
    2. Będę tutaj z pewnością bardzo często. Taka tu panuje miła atmosfera, że nie sposób uciec stąd. :)

      Usuń
  2. jakie masz pędzle, bo się zastanawiam ale nie wiem jakę... może mi jakeś polecisz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam Pędzle Bdellium Tools Green Bambu Mineral

    OdpowiedzUsuń
  4. Super energia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobisz post o iphone? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrób post o swoim odżywianiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zrób filmik co masz w torebce. plis plis plis

    OdpowiedzUsuń
  8. zaaaraz, zaaraz.. co to ma byc? ja powinnam byc Twoim number 1 :/
    LOVE <33333333333333

    K.

    OdpowiedzUsuń