29 mar 2013

Ulubieńcy Marca | alissvlogchannel











Bourjois Healthy Mix
Rimmel Wake Me Up
Bioderma Solution Micellaire
Les soins Expert Plante System
Syoss Conditioner Repair
Green Pharmacy Herbal Cosmetics Eliksir ziołowy do włosów
Urban Decay Naked 2 Palette
Bronzing Balls
Top Shop "Flush"
Burberry "London"
Lakier Wibo Gel Like (8 Mint Sorbet)
Inglot O2M 659
Inglot 972

Buty: http://www.merg.pl/product-pol-13160-LITY-Modne-BOTKI-Obcas-Slupek-Sznurowane.html
Aplikacje: Cocoppa, iDrated
Film: Savages
Kanał YT; Stylizacje2

 

12 komentarzy:

  1. A może zrobisz osobny filmik o aplikacjach jakie masz na iPhone? Te dwie co pokazałaś są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a dlaczego nie filmik na yt?:(

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twoje zdjęcia, pisz i wstawiaj je częściej

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :D Jak tam nauka do matury Ci idzie? Z czego zdajesz i na jakim poziomie? Dużo się uczysz? Pytam się, bo sama mam w tym roku maturę i mi się wydaje, ze wciąż umiem mało. Nie chcę być wścibska, tak z ciekawości pytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, mam wrażenie, że matura powinna być wynikiem nauki przez 3 lata a nie miesiac przed.
      Zdaje Polski podstawa +ustny, mata podstawa, angol podstawa, angol rozszerzenie, angol ustny.

      Usuń
  5. Hej :) hmm, mam pytanie co do twoich pędzli :) Jak się sprawują? Kurcze, bo zastanawiam się nad kupnem zestawu z hakuro albo właśnie z bdllium, tyle, że szukałam na necie jakiejś recenzji, ale nic o nic nie ma, w ogóle mało dziewczyn w Polsce wie o ich istnieniu. Z hakuro natomiast dużo dziewczyn korzysta i są zadowolone i tak właśnie zastanawiam się. Miałaś kiedyś pędzle z hakuro? Mozesz je jakos porownac, które lepsze twoim zdaniem? Chyba, że nie miałaś z nimi do czynienia, to proszę o opinię na temat twoich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle sprawdzają się znakomicie i polecam bardzo! Są fajne, bo mało kolorowych pędzli na rynku widziałam, delikatne, mają miękkie włosie i super się nimi robi makijaż.
      Również słyszałam o hakuro ( chyba są dobre) ale nie mam opinii, bo nigdy ich nie używałam.
      Ale moje polecam mega! są jeszcze żółte!

      Usuń
  6. Jakiego odcienia podkładu Rimmel używasz?

    OdpowiedzUsuń