8 mar 2013

Urban Decay Naked 2 Palette!

Pewnego wieczoru przeglądałam blogi i natknęłam się na post właśnie o tej paletce. Szybko mi się spodobała. Cena jednak trochę to zauroczenie zmniejszyła.
Serio? A znajdę coś podobnego.
Nie znalazłam! I się nie dziwie!
W Czwartek po szkole poszłam z koleżanką do centrum handlowego. Miałam chwilę do autobusu, więc weszłyśmy do Sephory.
To był wielki błąd! haha! Jolka zobaczyła paletkę, pokazała mi ją, a moja reakcja była taka: AAAAAAAAAAAAA! <3333333333
Wyobraźcie to sobie.. Na autobus jak się domyślacie nie zdąrzyłam. Pojechałam następnym.
Nie kupiłam cieni.
Pomyślałam: "Nie kupuj nic pochopnie". Więc przemyślałam to i dziś z uśmiechem od ucha do ucha wyszłam z Sephory.
 
Oto paletka:

Nigdy wcześniej nie używałam tak dobrych cieni! Samo opakowanie sprawia, że czujesz się piękniejsza haha! Jeśli tak można to ująć :) Cienie są bardzo napigmentowane. Rwnież bardzo spodobało mi się to, że lusterko jest na całej długości.
 
Cienie są w różnych odcieniach od 'nude' po różne mocniejsze odcienie.
Ogólnie rzecz biorąc, myślę, że to jest cholernie fantastyczna paletka z cieniami.
Cienie Urban Decay są tak niesamowitej jakości! Mega błyszczące i można nimi swtorzyć wiele ciekawych looków.
 
A wy co sądzicie?
Macie, może chciałybyście mieć?
Buziaki!:*
A.
 
 
 

14 komentarzy:

  1. No i jaka była jej cena ostatecznie? :)
    ps koniecznie zrób recenzję za jakiś czas jak się sprawuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 180 zł jakoś, ale wiem,że różne ceny są w miastach -.-
      okej:*

      Usuń
  2. Używasz/ polecasz jakieś maseczki do twarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam ale to różne kupuje w rossmannie, ale to okazyjnie.
      Może wy coś polecicie :)

      Usuń
  3. nie szkodaa Ci było kasy na taka paletke ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku stwierdziłam, ze poszukam czegoś tańszego podobnego, ale potem zaczęłam odkładać sobie pieniądze i miałam zamówić online, ale zobaczyłam u mnie w mieście w Sephorze :)
      warto było!

      Usuń
  4. dzięki Bogu ja nie używam cieni, bo jakbym miałą tyle pieniedzi na nie wydawac to danwo bylabym na debecie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też praktycznie nie używałam, bo miałam mało. Ale teraz <3!

      Usuń
  5. ja uzywam dosyc rzadko cieni ;)
    b.ladne zdj w naglowku ;)
    obserwuje i zapraszam izey-izabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ala zauważyłam ze masz mini komodę. Może dodasz nowy post na temat mini komody co tam trzymasz,co można tam trzymać :D Jakieś zdjęcia, film :) A tak wo gule gdzie ja kupiłaś, bo ja zastanawiam się żeby kupić z Ikei. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. żal mi Ciebie haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krytyka poparta argumentami jest zawsze konstruktywna.
      W przeciwieństwie do Ciebie nie wiem z kim rozmawiam, więc dyskusja chyba nie będzie miała sensu :)

      Usuń
  8. Paletki ze Sleeka, podobna do tej 'Au naturel' na przykład jest o wiele tańsza :D

    OdpowiedzUsuń