22 mar 2013

What's in my bag ? :-)


Kilka osób prosiło dziś o nowy post. Nie wiedziałam co mam tu napisać / dodać. Kiedyś ktoś zaproponował zrobienia posta : co masz w torebce. Dziś pomyślałam, że to dobry pomysł!
Pokażę Wam co DZISIAJ miałam w swojej torebce. Oczywiście nie zawsze noszę to samo, ale wiele rzeczy po prostu przekładam z torebki do torebki! :-)



Ostatnio coraz częściej zabieram ze sobą ładowarkę, ponieważ dużo korzystam z mojego telefonu, a muzyka i internet szybko wykorzystują moją baterię :-(
Korektor gdyby trzeba było coś poprawić! :)
Pomadka Inglot, lub inny błyszczyk :)
Pędzel do pudru i do różu.
Słuchawki! Bez nich nie ruszę się z domu. Nie zniosę jazdy autobusem bez muzyki. Uwielbiam słuchać ulubionych kawałków, wsłuchiwać się w tekst i w jakiś sposób porównywać to z moim życiem.
puder!
Aparat! Dłuuuugi czas marudziłam, że mój Nikoś jest taki ciężki i nie zawsze mam jak go zabrać. Przed wyjazdem na narty kupiłam mojego mini nikosia! Teraz mam go zawsze przy sobie i mogę się nie martwić kiedy wychodzę gdzieś ze znajomymi! :-)
No i telefon! Bez niego również jest ciężko. Chociaż czasem wolałabym go nie mieć. Uciec stąd. 
Jednak przydatny jest - przyznaje :*
( brudny ekran od kurzu , aż mi wstyd :(  )

To już wszystko! 
Życzę Wam słodkich snów! Ja już leżę w moim łóżku idę niedługo spać. Chce się w końcu wyspać :*















21 komentarzy:

  1. Zastanawiam się jak Ty na to wszystko znajdujesz czas, na chłopaka,rodzinę, pasje, i do tego widać że bardzo dużo się uczysz :o ! Masz pozytywne wyniki w szkole? Przygotowywujesz się już jakos do matury? Kurde, fajnie jak byś zrobiła o tym posta, o takiej swojej organizacji. Może bym się czegoś od Cb nauczyła bo ja kompletnie nieogarnięta też mam duzo pasji ale za to na naukę bardzo mało czasu,prawie nic,haha. Z góry dziękuje za taką notke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajduję czas, jakoś daje radę. Wyniki w szkole? czasem lepsze, czasem gorsze. Przygotowuję się.
      Nie mam jakiś metod na organizację, po prostu jakoś staram sie wszystko ogarnąć :D

      Usuń
  2. Racja, słuchawki to najważniejszy element jazdy autobusem :D zwłaszcza, jak znajdzie się jeszcze jakiś 'dj bez słuchawek'... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ostatnio, że w jakimś markecie można było kupić jakby przenośną baterię z różnymi wtyczkami. Nie chcesz pozbyć się ramek wokół zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo fajnie, w jakim?
      Ramek? Tylko w tym poscie chyba sa troszkę widoczne

      Usuń
  4. ile taki mały nikon kosztuje ? i jaki to model

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna torbeka. Dawno ją zakupiłaś? Posiadasz tez jakąś większa?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a jakie plany na niedziele masz?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktora bys wybrala? http://2.bp.blogspot.com/-zloKLnALaTg/UPSoReeE0TI/AAAAAAAAI7U/kB6h0DdDDCo/s1600/xoxo.jpg czy http://2.bp.blogspot.com/-MWmGvytszoo/UP2Izgx6kUI/AAAAAAAAI_U/7fAvIvgIck0/s1600/zdje%CC%A8cie-11.JPG : ) swietny blog, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://2.bp.blogspot.com/-MWmGvytszoo/UP2Izgx6kUI/AAAAAAAAI_U/7fAvIvgIck0/s1600/zdje%CC%A8cie-11.JPG
      tą :)

      Usuń
  8. Twitter is but one social site that may leverage the marketing methods of many web marketers, to
    gain success in online business. Here's the top ten: after Obama in 4th place is a recent arrival to the top ten, reality star Kim Kardashian in 5th, followed by Katy Perry in 6th, in 7th place is actor Ashton Kutcher, then talk show host Ellen De - Generes in 8th, Taylor Swift in 9th and Oprah Winfrey in 10th. but most importantly, the content you share should be the ones that are most valuable and most relevant to your network.

    My web blog Epic Followers

    OdpowiedzUsuń
  9. nie masz portfela w torebce?

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy:
    Właśnie w tej torebce się mało mieści i zazwyczaj pieniądze mam w dokumentach a drobne w kieszonce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki portfel masz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Even if to say most computers do not come with built-in hardware graphics
    accelerators, the built-in video cards still come with significant memory
    ranging upwards from 64 MB. Whatever you do, do not tell a
    webdesign company what your budget is. Another important element of web design involves the visibility of the website.


    Also visit my web site austin web design austin tx

    OdpowiedzUsuń
  13. The steel coaster is a sit-down style, custom designed
    by Arrow Dynamics and operating since 1989

    Also visit my weblog ... additional info

    OdpowiedzUsuń
  14. Doing so will be a great idea, to ensure that whenever your teeth hits your nail; all you
    can manage to get hold of are bits and shreds of terrible tasting nail polish on the tip of your tongue.
    To Stop biting nails, your physician might use
    B vitamin inositol which enhances serotonin activity in the brain
    resulting in lessening of nail biting tendencies. If you have been
    struggling to achieve gorgeous, strong nails, here is the information you need to have.

    OdpowiedzUsuń
  15. tez mam ten puder jes naprawde bardzo dobry :(

    OdpowiedzUsuń