3 kwi 2013

Someday.

Nabrałam dziś ochoty na zwykły post, bez outfitów, kosmetyków i innych tego typu rzeczy.
Już Kwiecień, jejku kiedy to zleciało. Ale cieszę się i to bardzo! Pamiętam jak w pierwszej klasie liceum patrzyłam na maturzystów na zakończeniu roku i mówiłam "Jejku chcę być już na ich miejscu". I jestem!! W tym miesiący zakończenie roku dla maturzystów. Trochę to smutne bo mimo wszystko to koniec pewnego etapu w życiu. Będę tęskniła za wieloma osobami! Mam nadzieję, że uda nam się utrzymać jako taki kontakt.
7 Maja mam pierwszy egzamin maturalny. I szczerze mówiąc jeszcze mnie stres nie złapał. Wiadomo są to jakieś nerwy, dużo pracy, ale ja już bym wolała mieć tą maturę.
Dziś kupiłam dwie kolejne książki z arkuszami maturalnymi z matematyki. Mam zamiar je jeszcze przerobić.
A co potem ? Zobaczymy. Ostatnio staram się we wszystkim znaleźć pozytywną stronę. Cieszę się ,że kończę szkołę, bo przyznam szczerze zaczynałam się już męczyć. Zaczynę dalszą naukę, ale wtedy już ukierunkowaną.
Mam kilka postanowień do matury i zastanawiam się czy może ich tutaj nie wypisać, by czuć się zobligowaną do ich wypełnienia:)
Pierwsza i główna zasada to: MNIEJ KOMPUTERA! :(( nie wiem czy uda mi się podołać, ale jeśli nie to chyba poproszę Tatę, aby do Maja zabrał mi komputer z pokoju :D
Druga również ważna to więcej czasu poświęcić na powtórki niż na inne ( mniej ważne ) rzeczy.
Trzecia! Znaleźć sobie jakąś małą ale fajną pracę? Przydałoby się coś, aby zarobić coś na wakacje i zakupy :)
 
To chyba te najistotniejsze, które mam teraz w głowie. Także ja teraz lecę pisać moją pracę maturalną, robić arkusze, uczyć się, słuchać muzyki i wypijać kilka herbat, a Wam życzę miłego wieczoru i zapraszam do obejrzenia relacji z mojego pobytu w wakacje w Canadzie i paru zdjęć z ostatnich dni :*
 
 


















 
buziaki!
 


 
 

27 komentarzy:

  1. Hej, widziałam, że chciałabyś pójść na grafikę, przygotowujesz się jakoś typu zajęcia plastyczne czy coś? Jeśli mogę spytać to wybierasz to ze względu na swoje zainteresowania czy pod kątem perspektyw pracy? Nie myślałaś nigdy o tym by studiować np. w Anglii?
    Pozdrawiam i życzę powodzenia na maturze, na pewno sobie poradzisz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze względu na zainteresowania. Myślałam o Anglii, ale za dużo mnie tu trzyma.
      Dziękuję! :*

      Usuń
  2. na jaki kolor mialas pomalowane paznokcie na tej imprezie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam 'ombre' które mozesz zobaczyć w moim filmiku ulubieńcy marca: http://www.youtube.com/watch?v=MaiutvLyGdI
      minuta: 8:57

      Usuń
  3. Anglia fajny pomysł, na pewno rozwinęłabyś tam skrzydła tym bardziej, że chyba lubisz bardzo ten język :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moglabys mapisac cos o egzaminie fce? jak sie najlepiej przygtowac, z jakich ksiazek korzystac:) i czy bardzo trudmo jest zdac ten egzamin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FCE nie jest zdać łatwo moim zdaniem. Jest to egzamin z języka co już wymaga od Ciebie ponad podstawowej wiedzy. Jak już pisałam komuś chyba na ask.fm jest to Poziom 6 ( zaawansowany) (FCE). Do tego egzaminu przygotowywałam się , ale nie od początku o tym wiedziałam:D od Gimnazjum mam lekcję angielskiego w domu z Brytyjczykiem. Jako ,że miałam taki jaki poziom miałam on zaproponował, abym przystąpiła do FCE. Wtedy zaczęliśmy ćwiczyć. Przygotowywałam się parę miesięcy, potem pojechałam do Bydgoszczy i napisałam. Jestem z siebie bardzo zadowolona! :)
      Najlepiej jak się zapiszesz na jakieś zajęcia, ale nie w grupie. Kiedyś chodziłam na takie i sama zrezygnowałam, bo wiecej w tym zabawy niż nauki. A ksiazki? hmn ja bazowałam na arkuszach egzaminacyjnych i ksiązkach z cwiczeniami konkretnie na FCE :)

      Usuń
    2. bardzo dziekuje za odpowiedź, ja maturę podstawową napisalam na 90%, ustną na 80% teraz przystępuję jeszcze do rozszerzonej i własnie mam zamiar sie zaczac przygotowywac i w przyszlym roku zdawac FCE :)
      I chcę jeszcze isc na korepetycje własnie indywidualne :) a na jaką ocenę zdałas, jeśli moza wiedziec? :)

      Usuń
  5. DOpiero toeraz zoabczyłam ulubiencow marca!! SUPER :) a teledysk justina rzeczywiscie boski!

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie Ci w prostych włosach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego piszesz, że masz tyle nauki skoro Twoim jedynym przedmiotem dodatkowym jest angielski? Przecież do matury z polskiego podstawowego i matematyki wystarczy umieć na pozytywną ocenę.
    i by the way - tę maturę *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mam tyle nauki? Nie chce byle jakiego wyniku. Jesli Twoim zdaniem trzeba umiec na pozytywny hmn no ok trzeba, ale to dla jednych oznacza 40 % a dla innych 90% i to wcale nie jest takie latwe osiagnac blisko 100

      Usuń
    2. a jak Ci szły próbne matury(ile miałaś % mniej więcej)? bo majowa matura najczęściej idzie najlepiej.

      Usuń
  8. W filmiku w 3:07 i 4:27 - boskie jest to zdjęcie. Wyszłam bardzo efektownie i ten klimat. W ogóle widoki zachwycają i powalają. Filmik świetnie zrobiony.
    Ja pisałam maturę w zeszłym roku, ale niestety nie zdałam z matematyki:( Na próbnej brakło 1pkt, na maturze 2pkt, a na poprawce znowu 1pkt;/ Moim postanowieniem jest również mniej komputera, jest strasznie uzależniający. Też zaraz idę do mojego starego arkusza maturalnego, bo robię zadanie po zadaniu. Też piszę maturę podstawową z matematyki. Mam nadzieję, że już ostatni raz. Matematyka od zawsze jest moją pięta achillesową.;/
    Prowadzisz dwa blogi?
    Masz tam dwa chochliki w tekście "Zaczynę" i "miesiący"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki!
      Dwa blogi? jakie?:)

      Usuń
    2. Tak mi się mignęło na zdjęciu, gdzie widać Twój kokpit i ogólną nawigację bloga. :)

      Usuń
  9. Fajnie yyy z mamą(?) w 4:31 obie robi ten sam ruch :D

    OdpowiedzUsuń
  10. 16:04 to jest jakieś zwierze na drewnie uwieszone?

    OdpowiedzUsuń
  11. jaką sukienke kupic na wesele?

    OdpowiedzUsuń