16 maj 2013

Let Her Go.










Witam wszystkich w ten piękny wieczór! Pogoda jest idealna! Uwielbiam ten delikatny wiatr wieczorami <3
U mnie wszystko w porządku, jestem już właściwie po maturach, wszystko poszło super! ( we wtorek ostatni egzamin - usnty angielski )
Dziś dodaje spontaniczny post. Dziękuję mojemu chłopakowi z tego miejsca za to, że wcielił się dziś w rolę fotografa :D 
Radości nie ma końca - Anwil dziś wygrał! 

Spędzam ostatnio cudowne dni razem z moimi przyjaciółmi! Wam też polecam pozostawienia komputera na jakiś czas:*

Mam nadzieję , że u Was wszystko w porządku!

Love, 


4 komentarze:

  1. U mnie w jak najlepszym porządku:) Zdjęcia spontaniczne są piękne. Brawa dla chłopaka fotografa. Też lubię ten wieczorny przyjemny wiatr. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. skad masz bluzeczke?

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia:) który byś wybrała? http://allegro.pl/bezowy-plecak-a4-eko-skora-atmosphere-primark-pl-i3231181184.html czy http://allegro.pl/nowosc-jeansowy-plecak-a4-primark-atmosphere-i3232788720.html :D

    OdpowiedzUsuń