25 maj 2013

Ulubieńcy Maja!



Witam wszystkich bardzo serdecznie! Co prawda Maj się jeszcze nie skończył, ale zdążyłam już zauważyć jakich kosmetyków używałam najczęściej. Postanowiłam, że skorzystam z okazji, że za oknem nie jest za ciekawie i usiądę i napiszę dla Was post, aby może i Wam zająć kilka minut z tej deszczowej Soboty :)


1. Rimmel London Salon Pro to kolekcja 10 lakierów o żelowym wykończeniu stworzona przez Kate Moss. Miętowy odcień musiał znaleźć się w mojej kolekcji :)




2. Miss Sporty Et Voila French Manicure! (11)
Czyli zwykły delikatny odcień do frencha.
3. Lovely Nail Hardener - utwardzacz do paznokci, który dodaje świetne wykończenie jeśli nałożymy zaledwie jedną warstwę na lakier do paznokci :)
4. Bourjois Healthy Mix (51) zdecydowanie jeden z moich ulubionych podkładów ( zaraz po Rimmel Wake Me Up ) ! Nie wysusza i świetnie rozprowadza się pędzlem, krycie ma średnie, ale można je sobie 'podbudować' :)
5. TADAAM!!! To już mój 5 Rimmel Wake Me Up! (Ivory) Zdecydowanie najbardziej mi odpowiada. Nadaje mojej suchej skórze blask, nawilża ją i chociaż nie ma dużego krycia to daje radę z niedoskonałościami :) Polecam! ( A tu mój post o tym podkładzie :) )
6. peeling to u mnie ciężka sprawa. Moja skóra jest bardzo delikatna i wrażliwa , a więc w grę wchodzi tylko enzymatyczny. Ten z Lirene sprawdza się dobrze, nakładamy trochę i rozsmarowujemy na twarzy, pozostawiamy na parę minut, a potem spłukujemy ciepłą wodą!
7. Mój ulubiony ulubieniec :D L'oreal Paris Super Liner - Perfect Slim !
Cieniutki mazak za pomocą , którego można zrobić PERFEKCYJNE kreski! Wystarczy chwila cierpliwości i można zrobić cienką lub grubszą kreskę! :)

8. Ten suchy szampon ratował mi życie kiedy moja grzywka mnie doprowadzała do szału :D
9. Płyn micelarny Les Soins Expert ! Odpowiednik Biodermy, codziennie w mojej pielęgnacji!
10. Szampon z Syossa zastąpił mi ten z Wella! I jest zdecydowanie lepszy! Włosy po nim są puszyste i przyjemne w dotyku
11. Maybelline colossal volum express cat eyes! Świetna szczoteczka, które nie nabiera za dużo tuszu :)
12. Pędzle bdellium tools zawsze niezawodne! :)



 PS: Już niedługo artykuł o moim blogu :)


6 komentarzy:

  1. Ciekawe pędzelki, Bourjois i ja uwielbiam ich 51 to dla mnie idealny kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam eyeliner, to mój pierwszy i nie mam porównania,ale sprawdza się rzeczywiście perfekcyjnie! I nawet robienie tych kresek nie jest tak uciążliwe jak słyszałam ;-) Myślisz,że cena naprawdę idzie z jakością? Mama kupiła mi puder za zaledwie 12 złotych i nie wiem, czy on rzeczywiście może byś skuteczny. Jak myślisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że cena idzie za jakością , ale nie zawsze. Mam różne tańsze kosmetyki i nie są gorsze :)

      Usuń
  3. gdzie idziesz na studia i na jaki kierunek? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ala, uwielbiam Twój blog! Nie przejmuj się żadnymi hejtami, wydajesz się być fajną dziewczyną, która daje ludziom super rady! Mam nadzieję, że teraz, po maturze, będziesz jeszcze częściej dodawać posty :)) Mam takie pytanie, gdzie i za ile kupiłaś eyeliner? Wydaje się być genialny, nawet widzę pozytywny komentarz powyżej, dlatego poważnie zastanawiam się nad kupnem :)Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie przejmuję się, staram się iść do przodu! Eyeliner kupiłam w Rossmannie, ale nie pamiętam ile kosztował.
      Pozdrawiam :)

      Usuń