12 lip 2013

Essie Mint Candy Apple LOVE








Kolor miętowy to zdecydowanie mój ulubiony! Miałam już parę lakierów do paznokci w odcieniach mięty jednak każdy kierował się w stronę - niebieskiego. Rozpoczęłam poszukiwania tego odpowiedniego i wszędzie w internecie wyskakiwało mi tylko Essie, Essie, essie.. mint candy apple. Bardzo mi się podobał ten lakier, ale cena nie jest niska. Znalazłam w internecie podobny lakier z Maybelline, ale nie byłam przekonana. Kiedy kilka dni temu w Superpharm zobaczyłam, że jest ostatni Mint Candy Apple, pomyślałam, że raz się żyje! 

Kolor jest śliczny, a po pomalowaniu utwardzaczem wszystko wygląda idealnie. Już zakochałam się w Essie. Cena jednak czasem idzie za jakością. 
Więc jeśli macie odłożone pieniądze i szukacie dobrego miętowego lakieru do paznokci to ten jest piękny! :)

Jakie posty chcielibyście teraz zobaczyć? 
Jutro moje urodziny, może zrobie jakieś zdjęcia to dodam na bloga, a tymczasem się z wami żegnam! Buziaki:*

14 komentarzy:

  1. Za ile kupilas ten lakier?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciepłe kolorki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja już życzę Ci wszystkiego najlepszego,spełnienia marzeń,dążenia do celów,wiary w siebie i swoje możliwości,samych pozytywnych ludzi,miłości,szczęścia,zdrowia i najpiękniejszych wspomnień na świecie ! :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Essie, a min candy apple jest moim ulubionym kolorem <3
    Mała ciekawostka - po pierwsze w hebe często mają na promocji (ja moją miętę kupiłam za 21 zł ^^), a po drugie tutaj http://www.kosmetykizameryki.pl/search?st_search[search]=essie&st_search[and_search]=1&st_search[detail] można dostać je po śmiesznych cenach (wiadomo, wlicza się koszt przesyłki, ale jeśli zamawiamy kilka to naprawdę się opłaca! na razie mają niewiele kolorów, ale z dnia na dzień rozszerzają swoją ofertę :) ).
    Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam na tej stronie, ale nie mieli wtedy tego koloru! Z pewnością zamówię inne :D
      Dziękuję ! :*

      Usuń
  5. dodaj posty o swoich zainteresowaniach, przyszłych studiach itd. czy już się dostałaś na wymarzony kierunek? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście piękny kolorek:)
    czemu ne bło ulubiencow czerwca?:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Taaak, czekam z utęsknieniem na ulubieńców
    A kolorek cudowny, pięknie wygląda na Twoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  8. Często bywasz w jakichś klubach w swoim mieście i co myślisz o takich miejscach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W klubach nie czesto, bo u mnie w miescie jest tylki Million a takto nic fajnego nie ma

      Usuń
  9. Świetny kolor idealnie do ciebie pasuje ;)
    Czekam na kolejnego posta :D

    OdpowiedzUsuń