27 lip 2013

Nowa kolekcja Bath & Body Works + moje pakowanie!





 Jakiś czas temu dostałam przemiły e-mail z informacją od zespołu Bath & Body Works Polska.


Zaproponowano mi przetestowanie nowej kolekcji. Bella Italy, celebrująca “La Dolce Vita”
Otrzymałam dwa balsamy do ciała, które pachną niesamowicie!!!


"Rome Honeysuckle Amore: Ta mieszkanka różowego wiciokrzewu, włoskiej brzoskwini i drzewa 
cyprysowego przeniesie Cię na spacer po brukowanych uliczkach najwspanialszych włoskich miast."

"Venice Dolce Berry: “La Dolce Vita”. Życie już zawsze będzie słodkie z tą figlarną mieszanką 
weneckiej maliny, jeżynowego piżma i waniliowego Biscotti. Idealne na przejażdżkę gondolą w  najbardziej romantycznym mieście Włoch."


Zakochałam się w tych balsamach niesamowicie! Pachną tak intensywnie i pięknie , że aż chce się ich używać. Ja zazwyczaj zapominałam o balsamowaniu ciała itp. Teraz używam ich rano i wieczorem :)
Zapach balsamu "Venice Dolce Berry: “La Dolce Vita” jest tak piękny i intensywny, że nie trzeba używać perfum jeśli się nim nasmarujecie! Nigdy wcześniej nie używałam kosmetyków z tej firmy, ale jestem w nich zakochana! Otrzymałam wersję 'travel', ale jeśli się skończy kupię pełny produkt!

Kolekcję Bella Italy tworzą:
-Żel pod prysznic (39,00 zł)
-Balsam do ciała (39,00 zł) 
-Krem do ciała (39,00 zł)
-Mgiełka do ciała (59,00 zł) 
-Nabłyszczająca mgiełka do ciała (59,00 zł)
-Peeling i żel do ciała 2 w 1 (59,00 zł)
-Balsam do ciała travel size (17,99 zł)
-Mgiełka do ciała travel size (17,99 zł) 
-Nabłyszczający brązujący mus do ciała (49,00 zł)
-Świece zapachowe średnia i duża ( 39,00 zł i 89,00 zł)
- Żel antybakteryjny (29,00 zł)

***

Zmieniając troszkę temat powiem krótko, że jestem już spakowana! Dziś wieczorem jadę do Niemiec!
Wszystko uszykowane, pokój posprzątany, sprawy z blogiem ogarnięte, więc mogę jechać spokojnie!
Za chwilę idę sobie zrobić kąpiel i małe domowe SPA po czym obejrzę  Rihanna -Loud Tour Live at the O₂ 2011




17:45 wyjazd 
11:45 będę na miejscu!

Do usłyszenia! :*






8 komentarzy:

  1. Gdzie można kupić kosmetyki tej firmy w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  2. czym jedziesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. z jakiej strony można dostać darmowe kosmetyki? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ja dostalam propozycje i sie zgodzilam

      Usuń
  4. Drogie te balsamy. Naprawdę warto? Miłego czasu z Emilem! Kiedy wracacie? Będziesz bloga prowadziła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra firma, moze dlatego. Warto moim zdaniem.
      Dziekuje! Wracamy 9.08. Bede prowadzic!;*

      Usuń