18 lip 2013

What's on my face #2

















W gorące i słoneczne dni żadna z nas nie lubi mieć na sobie tzw. "tapety".
Jeśli jednak chcemy nałożyć co nieco, aby podkreślić naszą urodę warto zrobić to sprytnie! 
Zamiast podkładu możecie użyć BB cream ( ja często tak robię ) a mocniej zaakcentować oczy.
To mój dzisiejszy look. Nie jest to nic specjalnego, prosty i szybki do wykonania.

Mam na sobie:
 Revlon Nearly Naked  ( 150 Nude )
Maybelline New York The Colossal Volume Expess Mascara ( Cat Eyes Black)
Miss Claire konturówka do oczu
Miss Sporty Just Clear Mascara
Nivea Lip Butter Vanilla & Macadamia
Inglot 816
Inglot róż ( AMC59)
Urban Decay Naked 2 ( Chopper, Snakebite, Busted )

buziaki!

8 komentarzy:

  1. Wow, piękna jesteś. :-) Miss Sporty, firma kosmetyczna, której teoretycznie nienawidzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja prawie nic nie kupuje z Miss Sporty , ale akurat oni mają ten bezbarwny tusz ;d

      Usuń
  2. Hej :) Chce wymienić sznureczek od lilou i nie wiem czy się płaci za jego wymianę ? A kojarzy mi się że ostatnio wymieniałaś przy swojej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Tak wymieniałam już 2 razy chyba, a płaci się tylko 15zł :*

      Usuń
  3. Jak pięknie wyglądasz! Wakacje Ci służą! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. mogła byś napisać jak robisz takie cieniowane oczy? najpierw nakładasz jaśniejszy cień a potem w zewnętrznych kącikach ciemniejszy czy jak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Najpierw jaśniejszy, a potem ciemniejszymi cieniuje w załamaniu:*

      Usuń