2 sie 2013

Essie Watermelon



Przez jakiś już czas szukałam różowego lakieru i co ważniejsze nie byle jakiego. Pomyślicie sobie, ale mi filozofia znaleźć różowy lakier do paznokci. Dla mnie była, ponieważ nie chciałam, aby był on pstrokato różowy, ani tez zbyt ciemny. 

Wczoraj kiedy byłam w jakiejś niemieckiej drogerii rzucił mi się w oczy regal z lakierami z Essie. Było mnóstwo kolorów, a w tym TEN! Essie Watermelon. Piekny malinowy róż! Na zdjęciach ten kolor może być troszkę inny w zależności od padajacego światla, ale musicie mi uwierzyć, jest śliczny! 
Była tez letnia kolekcja Essie Summer Minis (3 lakiery w opakowaniu) i zastanawiam się czy się nie skusić na nie :P 
a wy co myślicie o 'Watermelon' ?





6 komentarzy:

  1. A w jakiej cenie są te 3 lakiery w opakowaniu? I nie orientujesz się czy w Polsce też można je znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie pamietam, w Polsce mozna chyba, ale Essie jest chyba w wiekszych miastach, ja znalazlam w Gdansku

      Usuń
  2. uwieRZymy Ci na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ostatniej notce wspominales, o lakierach Essie Summer Minis, 2 tygodnie temu w Bootsie w UK rozmyślałam, kupić, nie kupić, oczywiście nie kupiłam, a teraz żałuję.. :)

    OdpowiedzUsuń