1 sie 2013

What's on my face #3 bez podkładu!










Ostatnio moja cera bardzo się poprawiła, wiec postanowiłam, ze nie użyje podkładu! Użyłam tylko korektor, aby ukryć jakieś zaczerwienienia i puder. Wszystko inne jest wymienione poniżej! :)

Mam na sobie:
Korektor Healthy Mix (51)
Puder Prasowany Inglot (15)
Cień do powiek Inglot (360)
Puder brązujący Bourjois (52)
Pomadka do ust Color Boost Bourjois ( 02 Fuchsia Libre ) 
Maybelline New York The Colossal Volume Expess Mascara ( Cat Eyes Black)
Inglot róż ( AMC59)
Urban Decay Naked 2 ( Half baked, Chopper, Snakebite )

Poza tym u mnie wszystko w porządku! Odpoczywam tu w Niemczech, ale staram się być tu na blogu na bieżąco, tak wiec jeśli macie jakieś życzenia co do postów to piszcie! :*

buziaki:*



2 komentarze:

  1. Też lubię tusze Colossala:)Śliczną masz urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor na ustach, super efekt, delikatny i drapieżny zarazem

    OdpowiedzUsuń