17 wrz 2013

Moje pierwsze pudełko Glossybox - Wrzesień 2013

 


Długi już czas oglądałam filmiki na YouTubie o Glossybox. Podobała mi się cała idea, kosmetyki i fakt , że raz w miesiącu możesz się poczuć jakbyś miała urodziny.
Zwlekałam z zakupem 1 pudełka, ale w zeszłym tygodniu usiadłam i powiedziałam "dobra Ala zamawiaj!".
 
Zamówiłam i oto dziś do mych drzwi zapukał kurier. Bardzo się cieszyłam i postanowiłam rozpakować pudełko i nagrać od razu dla Was filmik, który możecie obejrzeć tu:
 
 
Poniżej wstawiam dla Was parę zdjęć pudełka i jego zawartości oraz małe info o produktach.
Z tego co mi wiadomo jest 5 wariantów Wrześniowego pudełka, więc jestem ciekawa co wy dostaliście jeśli zamawiacie.
 



 
Odżywka do codziennego stosowania daily ARTEGO - pełny produkt 31,50zł / 200ml ( Ja otrzymałam 25ml)
 

John Masters Organics Żel pod prysznic czerwona pomarańcza & wanilia - pełny produkt 87zł / 237 ml ( Ja otrzymałam 30ml )
 

Jeden z pełnych produktów! Figs & Rouge Balsam do ust cherry blossom ok. 25zł /12,5 ml
 

Drugi pełny produkt! Be a bombshell eyeliner 45zł / 3g
 
 
Yves Rocher Orientalny peeling do ciała z glinką marokańską - pełny produkt 67zł / 150 ml ( Ja otrzymałam 30 ml )
 
 
Woda toaletowa Just Cavalli ( prezent od Glossybox ) - pełny produkt 170zł / 30 ml
 
 

 
Recenzje tych produktów omówię w kolejnym filmiku i poście, kiedy dostanę Październikowy Glossybox!
A Ty subskrybujesz Glossybox? Co myślisz o Wrześniowym pudełku? :)
 
xoxo
 


12 komentarzy:

  1. shiny box sie chyba bardziej opłaca,bo nie sa ta takie "próbeczki" tylko większe produkty :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy się opłaca? No nie wiem, różne recenzje widziałam i zdecydowałam na glossybox :P

      Usuń
  2. Oo, całkiem ciekawe rzeczy znajdują się w tym pudełeczku :) może kiedyś się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. ile zapłaciłaś za całe pudełko? Chyba zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Od czerwca zamawiam i to jest najsłabsze szczerze mówiąc 2 rzeczy były już w poprzednich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ale przecież to oczywiste, ze każdemu podoba się co innego i przydaje co innego, więc każda edycja dla każdej osoby może być dobra lub zła. :D

      Usuń
  5. Cześć,obserwuję Twojego bloga i vlogi już od dłuższego czasu.Chciałam Ci tylko napisać,że bardzo podoba mi się to co robisz.Twój blog należy do jednych z lepszych które widziałam.Mam nadzieję,że szybko nie zrezygnujesz z tego co robisz bo Twoje wpisy jak i vlogi są ciekawe i przydatne :))
    Fajnie by było gdyby pojawiały się jeszcze częsciej posty!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym częściej posty, ale nie chcę was też zanudzać, wiec przydałyby się propozycje od Was!
      Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  6. hej, podasz link do filmiku w którym pakowany jest glossybox, jestem bardzo ciekawa jak wygląda ten proces ;)) z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń