28 gru 2013

Święta, święta i po świętach!





Cześć kochani! Jak Wam minęły święta? Mi spokojnie i szybko :( 
Najlepszy czas w roku, a po kilku dniach zostajemy tylko najedzeni i otoczeni piernikami, choinką, prezentami itp.

Postanowiłam, że podzielę się z Wami moimi zdobyczami! Większość z Was zapewne widziała na Vlogmas, ale jeśli nie to zapraszam do oglądania.
A tu cała playlista Vlogmas!



Od Emila dostałam zegarek, który już długo chciałam sobie kupić i bluzę, której się nie spodziewałam, ale jestem bardzo zadowolona!


A tu cuda od rodziców - zestaw Benefit.






Bene tint czyli produkt uniwersalny, który możemy stosować jako róż na policzki, a także na usta! Jest cudny!!



W zestawie była także, próbka bazy pod makijaż!



Ta mascara to TEN kosmetyk, który zawsze chciałam mieć. I już Wam mówię, że jest warta swojej ceny! Szczoteczka jest niesamowita, pięknie rozdziela i wydłuża rzęsy. Już wiem, że będę odkładać sobie pieniądze, bo kiedy nadejdzie jej koniec ciężko będzie mi się przerzucić na jakąkolwiek inną. 
Postaram się zrobić dla Was test na żywo, bo musicie zobaczyć jaka jest różnica!!

Mam nadzieję, ze mieliście spokojne święta!
Dziękuję Wam za wsparcie podczas Vlogmas, jesteście cudowni!!

Love, 
Aliss!






35 komentarzy:

  1. Śliczne jest to twoje pierwsze zdjęcia. Bardzo zazdroszczę ci tego zestawu. U mnie święta również mineły bardzo, ale to bardzo szybko. Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku.
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze pozostalam z kilkoma kilogramami wiecej :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie plany na sylwestra? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna choinka ^^
    Ogólnie to fajne rzeczy dostałaś... i fajnie się oglądało twoje vlogmasy ^^

    http://swiat-widziany-na-waniliowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy filmik z prezentem od Natalii? :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. film już czeka, chciałybyśmy z Naty dodać w tym samym czasie, ale jeszcze czekamy na jej paczkę :)

      Usuń
  6. Śliczna choinka. :)
    Dopiero dziś zobaczyłam Twoje Vlogmasy i zabieram się za nadrabianie zaległości. Świetną bluzę dostałaś i równie fajną koszulke sprawiłaś swojemu chłopakowi. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, nie masz pojęcia, jak ciężko mi się przestawić,że o 16 nie mogę zobaczę Twojej uśmiechniętej twarzy:) Te vlogi to był świetny pomysł i bardzo umiliły mi odliczanie do świąt. Nie wiem czy też tak miewasz, ale ja najbardziej kocham okres przedświąteczny, aniżeli same święta... A teraz przyszedł czas na deprechę poświąteczną. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOKŁADNIE! :D ja też musiałam się przestawić, ze nie musze codziennie edytować i dodawać haha :D

      Usuń
  8. Nie mogę znaleźć Cię na facebook'u :(

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne prezenty



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia, lubię Ciebie oglądać na YT a Vlogmas było świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy dodasz vloga w którym pokażesz co dostałaś od natalii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. film już czeka, chciałybyśmy z Naty dodać w tym samym czasie, ale jeszcze czekamy na jej paczkę :)

      Usuń
  12. Hej :) Mam pytanie :) Jak oglądałam vlogmas to pokazywałas zakupiony w hebe lakier z essie :) W jakiej cenie go kupilas ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No właśnie . Ja dzisiaj kupiłam swój pierwszy lakier z essie również w hebe z tym że dałam za niego 32 zł.. Ty czasem nie kupilas go na jakiejś promocji? :>

    OdpowiedzUsuń
  14. super prezenty ! Gratuluje chłopaka ;p


    http://burgundyvelvet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz już w co się ubierzesz na jutrzejszą noc?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile masz cm w talii ? ;)
    To tak z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Alicja proszę to bardzo ważne . Mogłabyś mi powiedzieć gdzie kupujesz sukienki ? Chodzi i o sklep bardziej , ponieważ idę na studniówkę niedługo i nie mam pojęcia gdzie mogłabym kupić jakąś lepszą sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienki najczesciej w Mohito, Reserved, ale na studniówkę kupiłam na asos.com :*

      Usuń
    2. dziękuje bardzo za odpowiedź : *

      Usuń