18 lip 2014

Inglot Freedom System Palette



13 Lipca miałam 20 urodziny i z tej okazji mój chłopak pozwolił mi stworzyć własną paletkę cieni w Inglot.
Moim zdaniem to świetny pomysł, ponieważ za przystępną cenę możemy wybrać takie kolory jakie w 100% nam się podobają.

Inglot to jedna z moich ulubionych firm i w dodatku Polska!
Miałam już lakiery, pudry, podkład, bazę, cienie, pomadki itp
Wszystko w rewelacyjnej jakości, ale nie zawyżonej cenie.

Wszystko zależy od Was! Ja wybrałam paletkę na 5 cieni, ale możecie wybrać na 3, 10 itp.
To właśnie jest Freedom System. Zamiast cieni możecie zrobić paletkę z innymi kosmetykami np: róż, puder, błyszczyk.

Inglot Paletka Freedom System na 5 cieni - 16,00
Wkład cień kwadratowy - 13,00



Cała przyjemność w tym zakupie to to, że sama mogę złożyć tą paletkę w domu! Każdy cień zapakowany jest osobno.



Opakowanie to magnetyczna paleta, która jest inna niż wszystkie, które mam. Możecie wybrać również taką z lusterkiem.



- Cień do powiek AMC 75
- Cień do powiek AMC Shine 109
- Cień do powiek DS 461
- Cień do powiek matte 337
- Cień do powiek matte 355



A wy? macie jakieś kosmetyki z Inglota? Jak wam się podobają?:*


41 komentarzy:

  1. super kolory cieni :) widziałaś nową serię z inglota do modelowania twarzy HD Sculpting Powder? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam nic z Inglota i chyba muszę to zmienić. Pewnie pierwszym moim zakupem będzie jakiś cień, bądź cienie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Miałam szminki oraz mam 3 takie paletki są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tymi cieniami, zwłaszcza ze np. na jakiś wyjazd możesz sobie dobrać kilka najpotrzebniejszych i nie tachasz ze sobą multum cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam niektóre kolorki i bardzo lubię ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paletka :)

    Zapraszam na www.worldinmymind.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam już 3 skompletowane paletki z inglota i jestem nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tylko tą z lusterkiem. twoja podoba mi się bardzo. Poza tym uwielbiam Inglotowy Duraline do tworzenia eyelinerów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne odcienia mam sporo cieni z inglota i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory, sama muszę uzupełnić braki i skompletować swoją idealną paletę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te kolory. Duża jest różnica w cenie, jeśli chce się zrobić paletkę z innymi kosmetykami?

    OdpowiedzUsuń
  12. Aliss, mogłabyś nagrać filmik jak dbasz o brwi? Regulacja, malowanie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolorki! Fajnie jest stworzyć coś takiego, zamiast kupować tysiąc paletek, często tylko dla jednego cienia xD Także prezent bardzo udany :)
    Zapraszam do mnie
    pomiedzy-swiatami.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne kolory cieni, fajnie się komponują i pewnie można stworzyć naturalny make-up oka..

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł na prezent, Ty na niego wpadlas czy emil?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emil mnie prosił, abym wymieniła przykładowe prezenty i wybrał to

      Usuń
  16. Uwielbiam inglota. Fajne dobrane cienie.
    Ja mam pudełko z lusterkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna pigmentacja, kolory też super do codziennego makijażu!
    Obserwuję! Mam nadzieję Kochana że wpadniesz na chwilkę do mnie !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nie mam żadnych kosmetyków z Inglota.
    Bardzo ładne kolory wybrałaś.
    http://czarnykleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. mam jeden cień z inglota, który używam czasem do powiek i czasami do brwi. Ogólnie muszę się zaopatrzeć w jakieś cienie, narobiłaś mi smaka!:D

    http://diealeksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Alis, mam do ciebie pewne dośc ważne pytanie. Chciałabym abyś widziała je tylko ty. Czy można do ciebie napiisać np.na e-maila? Jeśli tak, to mogłabyś go podać?

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo inglot :D ja mam coraz więcej rzeczy z tego sklepu, ostatnio bardzo go polubiłam. Moja paletka na 5 cieni czeka na kolejne 3 ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Super sprawa :) Zapraszam do nas :P
    http://nikaandaleksis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne kolory cieni :)
    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam ci książkę - Złodziejka książek.jest tez bardzo wzruszająca jak Gwiazd naszych wina. I od razu ci napisze ze tez jest film. Jak by nie chciało ci się czytać :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Inglota! Ja mam jeden cień do powiek, który świetnie się sprawdza oraz niewielką paletke z 3 cieniami, lecz to normalna paletka, nie robiona przeze mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog :)
    Zapraszam:
    boczken.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna paletka :)
    Mam pytanko, bardzo podoba mi się Twój szablon bloga, czy to jakiś standardowy?

    OdpowiedzUsuń
  28. http://magicalfashionandbeauty.bloog.pl/ zapraszam na mojego nowego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne kolory! Bardzo fajna sprawa. Właśnie rozglądam się za cieniami, więc może coś wykombinuję z inglotem :) Zostaję na dłużej!

    http://sylwiasdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne wybrałaś kolory :) mnie to otwieranie chyba by się niezbyt podobało :)ale może mi się tak tylko wydaje :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fioletowy jest świetny :). Też chcę sobie stworzyć taką paletkę i co jakiś czas dokupywać sobie nowy cień.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja niestety jeszcze nic nie mam, ale myślę nad zakupem potrójnych cieni :) I paletki, ale na okrągłe cienie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam cienie z inglota oraz ich paletki :) też mam tą z freedom system i ją uwielbiam :)

    flourose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny blog, i wgl bardzo fajnie sie oglada twoje filmy :)

    OdpowiedzUsuń