19 wrz 2014

♡ My New Room ♡





Cześć misie! Co u Was? Siedzę z kubkiem gorącej czekolady i wspominam wiele rzeczy. 
Nadal nie mogę uwierzyć, że jestem tu gdzie jestem. Pamiętam jak dziś jak prowadziłam photobloga! Nigdy bym nie pomyślała, że skończy się to na blogu, a następnie na YouTube.
Jestem mega szczęśliwa z tego powodu! 
Ludzie mówią jak powinniśmy żyć, ale ja uważam, że nie ma reguły. Mamy jedno życie i każdy powinien decydować o swoim. 
Rok przerwy po liceum to była dobra decyzja. Trochę czasu dla siebie, odpoczynek od obowiązków ( do czasu ) czas na hobby itp. W tym czasie bardzo, albo nie bardzo się zmieniłam. Na wiele aspektów patrze zupełnie inaczej. Jestem bardziej otwarta, nie boje się nowych wyzwań ( przynajmniej mniej :P ) i nie kieruje się tym co mówią inni.

Zapytacie czemu o tym piszę? Nie wiem. Mam wrażenie, że jestem Wam winna taki szczery post. 
Siedzę teraz w pokoju, w którym coraz mniej moich rzeczy. Przeprowadzka na studia do Torunia idzie pełną parą. Większość ubrań, kosmetyków itp jest już na miejscu, a ja w przyszłym tygodniu jade tam już na stałe.
Nie jest to daleko od rodzinnego domu, ale ile km by to nie było, zawsze jest to jakaś zmiana w życiu.
Cieszę się, że w końcu będę zależna tylko od siebie, chociaż już nie mogę doczekać się tego uczucia kiedy w zimę będę wracać na święta Bożego Narodzenia do domu :)

Ludzie mają różne teorie, ja lubię patrzeć w przeszłość jaka by ona nie była, ponieważ widzę wtedy ile się zmieniło, ile straciłam, ile osiągnęłam. 
Rok temu nie miałam jeszcze 1000 subskrybcji, dobiłam do nich w Październiku. Teraz jest Wrzesień i wybiło 27 000 widzów. To jest szalone, ale to uwielbiam! i uwielbiam Was bo to wszystko dzieje się właśnie z waszego powodu.

Pamiętajcie, że jestem jedną z Was! 

Jeśli chodzi o całą przeprowadzkę to znalazłam mieszkanie ze znajomymi! 


A teraz parę zdjęć, które robiłam podczas przeprowadzki!

Zakupy w IKEA! Jeśli chcecie zobaczyć wideo relacje kliknijcie poniżej!


Pakowanie czas zacząć!


Trochę tego jest!




Zaczynamy skręcać biurko i krzesło!


TADAAM!



i weekend w Toruniu <3







Jeśli chcecie dalej śledzić to co się u mnie dzieje zapraszam na mojego Instagrama: alicjakryger
oraz na kanał na YouTube. gdzie wkrótce kolejna część z serii 'Przeprowadzka z Aliss' :*


SUBSKRYBUJ



love,


23 komentarze:

  1. Witaj w moim Toruniu :) Mam nadzieję, że kiedyś wpadniemy na siebie na mieście :D Powodzenia na studiach i w nowym etapie życia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę dobrego startu w nowe życie, bo na pewno nie jest to łatwy krok :) Fajny post, ładne zdjęcia. Ja osobiście czekam na nowy filmik z tej serii. Pozdrawiam, O <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie masz w nowym pokoju;) Mnie za niedługo czeka już czwarta studencka przeprowadzka;D Trzymam kciuki i życzę samych sukcesów na studiach;*

    OdpowiedzUsuń
  4. mogę z ciekawości zapytać ile się płaci w Toruniu za taki fajny dosyć duży jak na studenta pokój? Sama zaczynam studia we Wrocławiu i ciekawi mnie, czy wszędzie są takie kosmiczne ceny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super! oglądałam już drugi filmik o przeprowadzce :) fajnie, że spotkałaś się z Sandrą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Toruń jest cudowny! ♥ Powodzenia na studiach ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny masz pokoj, a meble i dodatki z IKEA najlepsze :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne jest to białe biureczko, sama mam podobne ;)

      Usuń
  8. Mieszkam bardzo blisko Torunia !:)
    A jeśli chodzi o filmik to już obejrzałam, jak i pierwszą część..,
    http://stylishlife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wrócisz do domu dopiero na święta? ;o a co z Emilem?
    ja też wyjeżdżam na studia do innego miasta, jest ono oddalone od mojego 60 km i planuję w każdy weekend być w domu, to czemu ty tak nie chcesz skoro mówisz że masz blisko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! Będę wracać tak czesto jak będzie trzeba :D chodziło mi o ten klimat wracania do domu na uroczystości w tym właśnie Święta. :D Z Emilem nic, strasznie denerwuje mnie takie pytanie. Co ma z nim być? Uczy się w ostatniej klasie technikum, jesteśmy razem, raz on przyjezdza do mnie raz ja do niego i nic sie nie zmiania :D
      Tak wiec bede wracac do domu :)

      Usuń
  10. O twoim kanale dowiedziałam się dzięki Causeiloveu , pierwszy twój film jaki obejrzałam był o pielęgnacji włosów i już wtedy stałaś się jedną z moich ulubionych youtuberek , bardzo cenie w tobie to ,że dodajesz filmy systematycznie ;) Życzę dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Toruń jest piękny, również czeka mnie przeprowadzka do niego za tydzień, ale ja mieszkam tam już od roku. Na pewno spodoba Ci się życie studenckie i miasto. Może zobaczę Cię gdzieś na mieście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ten Twój nowy pokoik ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zazdroszczę, że udało Ci się dostać na studia :)
    Mi samej marzy się wyjazd na studia do Wrocławia i zamieszkanie tam.
    To taki mój mały cel do którego cały czas dążę.

    http://aness1996-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze, 5 lat studiów szybko zleci, wydaje mi się jakby to było wczoraj ;) cieszyłam się z przeprowadzki, z tego, że się w końcu usamodzielnię... ale niestety ciężko mi było i źle trafiłam z współlokatorkami... więc dla mnie pierwszy rok nie będzie dobrym wspomnieniem. Ale gdyby nie studia pewnie nie poznałabym swojego narzeczonego, z którym niedługo wprowadzam się już do naszego własnego mieszkania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej ;) Masz bardzo ładne zdjęcia, mozesz powiedziec, jakiego aparatu uzywasz oraz jaki program do urozmaicania zdjec polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  16. super blog i kanał na youtube
    zapraszam do siebie
    http://monicalifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. efekt końcowy jest świetny !! :) uwielbiam Twój blog jak i kanał na youtube ! :)

    i zapraszam do mnie: http://mfibya1.blogspot.com/
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Pokój masz śliczny :) akurat w tym momencie oglądam twój nowy Q&A :)



    Julajulia.blogspot.com-

    OdpowiedzUsuń
  19. Super czcionka w "my new room" :D jaka to?

    OdpowiedzUsuń