16 lis 2014

Krzysztof Szyburski Fotografia




Hej! 
Dzisiaj mam dla Was dużo zdjęć! Jakiś czas temu razem z Emilem byliśmy na małej sesji zdjęciowej. Dzisiaj postanowiłam te wszystkie piękne fotografie Wam pokazać!

Jeśli znacie mnie już jakiś czas to wiecie, że moja przygoda w internecie zaczęła się właśnie od fotografii. Robiłam zdjęcia, kurs foto, wstawiałam wszystko do sieci, a teraz jestem tu. 
Zawsze marzyło mi się, aby ktoś zrobił mi takie, a nie inne zdjęcie, ale wiadomo jak trudno wytłumaczyć komuś o co nam chodzi, a nawet jeśli, żeby wyszło tak jak chcemy,

Te zdjęcia to właśnie to o czym myślałam, cieszę się, że znalazł się ktoś, kto uchwycił wszystko idealnie.
Myślę, że to bardzo przyjemna dla oka pamiątka. Wszyscy robimy zdjęcia smartphonem, ale to nie to samo, dlatego jeśli macie aparat fotograficzny to polecam zrobić sobie takie zdjęcia z przyjaciółmi, chłopakiem, dziewczyną czy rodziną. 


















Tutaj polecam fanpage naszego wspaniałego fotografa: Krzysztof Szyburski Fotografia



SUBSKRYBUJ



love,

40 komentarzy:

  1. jak sesja narzeczonych :p jesteście taką śliczną parą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚŚŚŚŚŚŚliczne zdjęcia! Wyszłaś przepięknie :) To Toruń czy jakieś inne miasto?

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia, tymbardziej jeśli nie są one robione lustrzanką! Uwielbiam was

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwycam się 12 zdjęciem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka Ty jesteś śliczna! pięknie wyglądasz na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna z was para oby tak dalej! Szczęścia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Nie mogę się na was napatrzeć :) Ślicznie razem wyglądacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne zdjęcia!! :*

    maddieloook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia! Ślicznie razem wyglądacie!

    PS: Zazdroszczę Ci bycia naturalnie rudą! Kocham ten kolor włosów i żałuję, że gdy chcę go mieć, muszę się farbować i niszczyć włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, cudownie razem wyglądacie <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejkuuu... jakie śliczne zdjęcia.! :)
    + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ze sobą wygladacie! ;)
    A zdjęcia są GENIALNE!!! ;)
    Jak oglądam Wasze filmy razem to od razu poprawia mi się humor, mam nadzieje że niedługo coś razem nagracie :D
    Szczęścia i wytrwałości! :**



    OdpowiedzUsuń
  13. porwałabym Was także na sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To wspólne portretowe jest bajeczne <3 Powinniście sobie wywołać. Reszta też oczywiście wspaniała. Takie pamiątki są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjecia :)

    Zapraszam do mnie : www.zycieagnieszkii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne są te zdjęcia nie powiem ze nie.wiem ze są dla ciebie ważne ale na każdym wyglądzie praktycznie tak samo.te same miny te same pozy kółka zdjęć się od siebie różni ale to minimalna różnica po za zmianą tła wszystko takie same, ale jakby nie patrzeć. to nie sesja do top model tylko coś na pamiątkę coś fajnego naturalnego. jakby patrzeć w ten sposób to musze powiedzieć ze gdybym miała chłopaka to chciałabym taka sesja.
    sukienka jest przepiękna buty również.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś bardzo fotogeniczna i śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Awwwww.... Ten buziak najładniejszy.!

    OdpowiedzUsuń
  19. obydwoje cudownie wyglądacie , ale 3 zdjęcie wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcie na moście najpiękniejsze !! piękna z Was para :)

    OdpowiedzUsuń
  21. słodko wygladacie razem :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia :) Słodko ze sobą wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW piekne te zdjęcia! Aliss ale ty tam pięknie wyszłas! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna z was para a na zdjęciach prezentujecie się niesamowicie :)
    Taka sesja jest pamiątką na całe życie, potem można pokazywać dzieciom jacy to byliśmy kiedyś piękni i młodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojoj ZAKOCHAŁAM SIĘ W WAS !!! <3 Śliczni jesteście :* Dziś zobaczyłam Cie po raz pierwszy na YouTubie i normalnie nie mogłam oderwać się od komputera :D Tak miło mi się Ciebie ogląda i słucha :) Jestem zachwycona. Od razu weszłam na twojego bloga i go obserwuję oczywiście :) Też od niedawna prowadzę własnego i wiem jakie to trudne. Podziwiam Cię za wszystko :* Pozdrawiam serdecznie :***

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczne zdjęcia kochana! Jesteście piękną parą. ♥
    Tak w ogóle bardzo chciałabym podziękować za to, że dodajesz dziennie vlogmas! Lubię je oglądać i robię to systematycznie i nie przejmuj się, że ktoś uważa, że vlogi są naciągane. Niech takie osoby zastanowią się, czy oni mają zawsze takie ciekawe dni i czy codziennie się dzieje tak wiele wspaniałych rzeczy. To oczywiste, że jesteś człowiekiem jak każdy i zdarzają się te nudne, szaro-bure dni oraz te ciekawe, które aż doprawiają nas o skrzydła. ;) Trzeba być ludzkim by to zrozumieć, a niestety co niektórym osobom brakuje tego zrozumienia. Lepiej powinni zwrócić uwagę na to, że podjęłaś się takiemu zadaniu, które wymaga systematyczności i pracy. I nie ma że boli, bo Ty i tak dodajesz dla widzów filmik. To jest właśnie świetne. :) Nie mam pojęcia kochana czy przeczytasz ten komentarz, aczkolwiek liczę na to, haha!
    PS. Jestem z Twoich okolic i bardzo chętnie bym Cię poznała. Napisz na mojego maila, jeśli znajdziesz czas: jessikachincza@o2.pl
    Blogerki czy vlogerki? Co za różnica! Musimy się trzymać razem!
    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Aha! Łączą nas także favikony na bloggerze. Haha :D Myślałam, że jestem oryginalna :D

    OdpowiedzUsuń
  28. byłaś może kiedyś na mazurach? :) jak tak to w jakiej miejscowości

    OdpowiedzUsuń
  29. zdjęcia mega! Idealnie do Ciebie pasuje jesienny krajobraz

    OdpowiedzUsuń
  30. zdjęcia są piękne, ale jakoś nie pasuje mi tu Twoja sukienka

    OdpowiedzUsuń
  31. zdjęcia są cudowne, wglądacie na bardzo szczęsliwych, pozytywnych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. skad sukienka?

    OdpowiedzUsuń