25 lut 2014

TEST + RECENZJA: Maybelline, SuperStay Better Skin





Witam Was kochani! Mam wrażenie, że piszę ten post do wielu dziewczyn, bo dosyć spore zainteresowanie testem na żywo i moją recenzją okazałyście w Haul'u :*

Po przetestowaniu tego podkładu przez tydzień mogę Wam opowiedzieć o tym jakie zdanie wyrobiłam sobie na temat tego produktu.

Na początek przytoczę Wam parę zdań o tym podkładzie od producenta:



"Podkład Better Skin pierwszy podkład, który działa dla nieskazitelnego wyglądu skóry natychmiast i lepszej skóry już po 3 tygodniach. Czas pożegnać nierówności, przebarwienia czy szarość cery i przywitać skórę widocznie gładszą, ze zredukowanymi przebarwieniami, niczym odnowioną skórę. Przy regularnym stosowaniu innowacyjna formuła z Actyl C redukuje nierówności, zaczerwienienia oraz szarość cery. 78% kobiet potwierdza lepszy wygląd skóryl"

Jak zapewne większość z Was wie, mam suchą i wrażliwą cerę. Skusiłam się na nowość z Maybelline kiedy zobaczyłam, że kolor jest dla mnie wręcz stworzony. 
Kiedy pierwszy raz nałożyłam ten podkład i nagrałam dla Was w nim Haul to byłam pozytywnie zaskoczona dopasowaniem tego podkładu do mojej cery jeżeli chodzi o jego kolor.
Jednak już po pierwszym użyciu zauważyłam dziwny efekt przesadnego upudrowania. Myślałam, że przesadziłam z pudrem, ale okazało się, że wcale go nie użyłam! 
Następnym razem zwróciłam szczególną uwagę na to, aby nie używać pudru i zobaczyć czy nadal będzie ten dziwny efekt.

Ten produkt ma bardzo przyjemną kremową  konsystencję, łatwo się blenduje i nie pozostawia plam/smug.
Bardzo ładnie wyrównuje koloryt, krycie ma średnie, ale myślę, że można je stopniowo zbudować. 
Jest bardzo lekki i przy nakładaniu 'zanika', wchłania się w skórę co sprawiło, że musiałam kilkakrotnie dokładać podkład. 

Kolor:
Kiedy pierwszy raz nałożyłam ten podkład i nagrałam dla Was w nim Haulu to byłam pozytywnie zaskoczona dopasowaniem tego podkładu do mojej cery jeżeli chodzi o jego kolor.

Trwałość:
Niestety nie jest to trwały podkład. Już w ciągu dnia pomimo przypudrowania, w wielu miejscach podkład się ściera i powstają dziwne plamy.
Moja cera jest sucha, ale zazwyczaj nie przeszkadzało to przy innych podkładach jeśli chodzi o suche skórki. Mam wrażenie, że ten je szczególnie uwydatnia.

Tutaj możecie obejrzeć wideo z testem na żywo + recenzją tego podkładu.


Maybelline, SuperStay Better Skin powędrował do mojej koleżanki, której na szczęście się sprawdza i odpowiada.

A wy? Testowałyście ten podkład? Lubicie podkłady z Maybelline?





SUBSKRYBUJ



love,

9 komentarzy:

  1. Świetny film... Prowadzisz ciekawego bloga Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jednak się skuszę, ale szczerze mówiąc boje się tego efektu pudrowania. Ogólnie wydaje mi się, że mam ładną cerę, ale przydałoby się jej ładne krycie. Nigdy nie używałam podkładów bo były dla mnie po prostu zbędne. Więc nie chcę nakładać czegoś w czym będę miała twarz nieproporcionalnie brązową do reszty ciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś się do niego przymierzałam, ogólnie dość pozytywnie oceniłam kiedyś podkład z maybelline w musie takie w słoiczku, był jednym z moich ulubionych, ale ja zawsze szukam czegoś lepszego, więc dawno go juz nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a można poznać skład fluidu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukałam w necie, ale nie moge znaleźć a nie mam juz tego podkladu

      Usuń
  5. dobrze, że zrobiłaś tę recenzję, bo zastanawiałam się nad jego kupnem i wiem, że teraz na pewno tego nie zrobię, bo miejscami mam na twarzy bardzo suchą skórę i obawiam się, że będzie to widać


    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bo to nie jest podkład do suchej cery tylko tłustej, stąd te Twoje problemy

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog ! Zapraszam do mnie ! [link] przezoknonaswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń