1 mar 2015

Przeprowadzka, nowy pokój!





Jeśli śledzicie mój kanał na YouTube to wiecie, że ostatnio się przeprowadziłam. Razem z moją współlokatorką Olgą szukałyśmy mieszkania dwupokojowego i w końcu znalazłyśmy!
Jeszcze przed wyjazdem w góry przewiozłam wszystkie rzeczy i ustawiłam na swoim miejscu.
( TU playlista z wyjazdu na narty )

Dzisiaj leżąc w łóżku w rodzinnym domu pomyślałam, że czas pokazać Wam jak to wszystko wygląda zanim nagram dla Was 'Room Tour'.

Jeśli chodzi o meble łóżko, kanapa oraz czarne półki już były. Ja dokupiłam białą komodę, ławę, wieszak a biurko i krzesło miałam już wcześniej. ( wszystko z IKEA )
Szczerze mówiąc uważam, że ten pokój jest jest jeszcze bardziej przytulny niż poprzedni. 
Po spędzeniu w nim całego ostatniego tygodnia z Emilem, dziwnie będzie dzisiaj wrócić tam samej. 
( chociaż miło mieć takie wspomnienia )



Jeśli chodzi o meble to nie wiem czy jest to dobre ustawienie, ale jestem pewna, że najlepsze z tych, które rozważałam. Możliwe, że jeszcze coś zmienię - zobaczymy.








Ostatnio bardzo odpoczęłam i czas wrócić do żywych. Od Czwartku rozpoczęłam 2 semestr na studiach i mam nadzieję, że będzie jeszcze lepszy niż poprzedni.
Staram się być zorganizowana i pomaga mi w tym mój nowy planner. 



Muszę Wam powiedzieć, że czuję zbliżającą się wiosnę i mam coraz więcej energii do działania. Uwielbiam moje krótsze włosy ( ostatnio podcięłam ) i myślę, aby przy takich zostać, a może jeszcze delikatnie skrócić.

Mam nadzieję, że wy też zaczniecie nowy tydzień z uśmiechem na twarzy - życzę Wam tego!

Zapraszam również na ostatnie wideo i ulubieńcach kosmetycznych Lutego!






Love You,
Aliss!

25 komentarzy:

  1. Ślicznie :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny i przytulny pokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że serio wszystko genialnie urządziłas ;) Chciałabym, żeby mój pokój tak wyglądał teraz i jak w październiku wyprowadzenie się z Torunia i pójdę na studa ; p Poza tym zdjęcia *,* takie wspaniałe ujęcia. Az chce się oglądać i oglądać :) Przede mną trudne 2 miesiące, bo w maju matura. Dziś ostatni dzień ferii i juz czuje ten stres niestety. Mam nadzieje, ze uda mi się zorganizować i powtórzyć wszystko co mam w planach ;)
    Pozdrawiam i mam nadzieje, że kiedyś wpadniemy na siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post,i ładnie ci w takich włosach, mam pytanie czy nagrałabyś get ready with me na rano gdy idziesz na zajęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobnie urządziłam swoje mieszkanie w weekend :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Filmik już obejrzany, jak każdy zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ala ile placisz za wynajem pokoju wraz z oplatami biezacymi? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Duży pokój, ustawienie również mi się podoba, jest bardzo przytulnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przytulnie tam u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przytulny, bardzo kobiecy pokój ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny pokój! :)

    maddieloook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny post:)
    Pozdrawiam Cie cieplutko i zapraszam do siebie :) http://yagodamelody.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny post:)
    Pozdrawiam Cie cieplutko i zapraszam do siebie :) http://yagodamelody.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie to wyszło, podoba mi się ustawienie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny pokój , chyba ukradnę od Ciebie pomysł na te światełka na komodzie bo cudownie wygląda ;D

    zapraszam do siebie : http://pysiaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pokój, cudo :) Jakiego masz lapka?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie się urządziłaś! :)

    A przy okazji czy ktoś mógłby pomóc mi w HTML'u na moim blogu?
    Proszę pisać :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny pokój zazdroszczę.
    Proponuję wspólną obserwacje,ja już obserwuję ;)
    http://fashionismylife009.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń