6 wrz 2013

Italy 2013






























Minęło trochę czasu od ostatniego postu na blogu. Przez ten czas odpoczęłam i zregenerowałam siły. Włochy są piękne i jak zwykle pogoda niesamowita! Opaliłam się sporo, ale jak na moją karnację to i tak nic wielkiego. Kiedy to czytacie jest Piątek wieczorem ( lub później ) postanowiłam wrzucić to podsumowanie i filmik wcześniej. W Sobotę rano wyjeżdżam stąd już do PL, gdzie będę dopiero w Niedzielę wieczorem.
Mam nadzieję , że u Was wszystko w porządku. Ja już nie mogę się doczekać powrotu do domu. Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej J
Jako, że ten rok w domu również poświęcam na naukę, postanowiłam , że napiszę post o moich „sposobach” na naukę, o który wiele razy prosiliście. Od razu uprzedzam, że nie jestem w tym mega dobra, ale swoje zasady mam. Tak więc taki post będzie jeszcze we Wrześniu!

A tymczasem zapraszam Was do obejrzenia relacji z mojego wyjazdu! :*
 


 



17 komentarzy:

  1. Przepraszam, że pytam, może to zbyt prywatne, ale to nie dostałaś się na studia czy będziesz poprawiała wynik z matury za rok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam się! :D ale nie byłam przekonana na studia w tym roku, nie widzę sensu iść na studia tylko po to , aby iść :D
      W tym roku będę się uczyć i napiszę jakąś maturę jeszcze + chce spróbować jeszcze raz rozszerzony angielski jako , że dalej będę mieć zajęcia prywatne i myślę , ze moge wypasc lepiej!

      Usuń
    2. A na co aplikowałaś, jeśli można wiedzieć? I nad czym myślisz teraz ?

      Usuń
    3. Dostałam się na Filologie Angielska, a myślę jeszcze więc nie bede pisac co ostatecznie :D

      Usuń
  2. świetny filmik i świetne air force <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie idziesz na studia? :)
    Pozdrawiamy ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super skręciłaś filmik. To musiały być fantastyczne wakacje. Sami byliście czy większą grupką?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli zostajesz ten rok we Włocławku?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Wam takich wakacji bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Air Force kupiłaś we Włoszech? Sama zastanawiam się nad kupnem i chciałabym przeczytać Twoją opinię o tych butach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak!
      Kupiłam tam po 1 bo dopiero tam na 100% się zdecydowałam , a po 2 bo bardziej się tam opłacało.
      Buty są super! Mega wygodne, więc warte ceny, ale minusem może być to , że są całe białe. Trzeba o nie dbać.

      Usuń
  8. super zdjęcia, zazdroszczę pobytu! :)

    http://saavemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy post o tym jak się uczyć?

    OdpowiedzUsuń