16 wrz 2013

Moje sposoby na naukę + filmik!

 

 

Dostałam od Was już wiele próśb o post, w którym powiem o swoich sposobach na naukę.
Zebrałam się za to dzisiaj i oto ten post + filmik.

Dla jasności skończyłam liceum, ale w tym roku zostaje w domu. Taka była moja decyzja i nie miał na nią wpływu nikt inny.

Nie mam wyszukanych sposobów na naukę. Uczę się tak jak mi najłatwiej.

1. Ważna dla mnie zasada to porządek, musze mieć wszystko posprzątane w pokoju jeśli mam zamiar się uczyć, inaczej wszystko mnie rozprasza.
Wcześniej także jem posiłek, aby się potem nie rozpraszać z głodu.

2. Wyłączam komputer i wyciszam telefon. Tylko wtedy jestem skupiona w 100%
3. Lista rzeczy do nauki, do zrobienia, wtedy wiem co zrobiłam , a co jeszcze muszę zrobić.
4. Nauka :)
5. Przerwy średnio co 30-45 min na około 5-10min dla odświeżenia umysłu.
6. Powtórka przed snem i rano.

więcej w moim filmiku:













11 komentarzy:

  1. Jeden z moich sposobów, który Ty stosujesz - przepisywanie, robienie notatek na własnych kartkach, karteluszkach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ala, miałaś historię z Panią Stasiak? Miałam kilka lekcji i jestem przerażona, mogłabyś powiedzieć mi coś o niej, o sprawdzianach (czy robi ciężkie) i coś ogólnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaką masz śliczną bluzkę !!! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam takie sposoby na naukę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na jakie studia się dostałaś? :)
    Marysia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Włączamy i wyłączamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahhaha,Ala końcówka filmiku najfajniejsza! :D A tak naprawdę to mam na jutro duzo nauki,a właśne mnie zmotywowaaś,żeby pozegnac się z laptopem:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie kupiłaś tę tablicę, którą masz przy biurku?? Chodzi o tą a'la kalendarz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IKEA! :)
      a kalendarzyk narysowałam sama flamastrem haha :D

      Usuń