30 lip 2013

Garnier Hydra Adapt Cera sucha i bardzo sucha - moja recenzja.







Jakiś czas temu kupiłam krem do twarzy z Garnier. Może przyciagneła mnie reklama, a może po prostu chec szukania dobrego kremu dla cery jak moja czyli suchej.
Kupilam go dosyc szybko i bez zastanowienia, ale sprostal moim wymaganiom. Nie oczekiwalam od niego cudow, bo wiadomo jak to jest z tymi wszystkimi kremami.
Od zakupu używam go codziennie rano i wieczorem, a jeśli tego potrzebuje to też w ciągu dnia.
Ma on bardzo gęsta konsystencje dzięki czemu mala ilością produktu możemy nakremowac cala twarz. Szybko sie wchlania i ladnie pachnie. 
Przez ten czas kiedy go używam zauważyłam, ze moja cera już odżyła.
Opakowanie nie jest największe, ale krem jest bardzo wydajny, wiec myślę, że to nie jest problem.
Kupilam go w Rossmannie za okolo 13 zl , ale z tego co wiem teraz chyba jest na niego promocja! 
Wszystkim z cera sucha polecam ten krem, na pewno pomoże wam on w zwalczaniu tego problemu, a jeśli macie inny typ skory może powinniscie sprawdzic inne kremy z tej serii :)

Ja aktualnie jestem w Niemczech, póki co nie mam wielu zdjęc ( kilka na fotoblogu ) , ale może będzie niedługo jakiś mały post. :)

buziaki! 

5 komentarzy:

  1. Uff,już się bałam,że podczas pobytu w Niemczech nic nie dodać. Na szczęście mnie mega pozytywnie zaskoczyłaś! Może nakręcisz ulubiencow lipca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się dodawać na bieżąco :D
      Nakręciłam i własnie się zastanawiam czy wrzucić :P

      Usuń
  2. Mam go i za nim nie przepadam jakoś..;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj :( No ale wiadomo nie kazdemu wszystko podpasuje:**

      Usuń
  3. Ja mam wersję niebieską (łagodzący lekki krem) dla cery normalnej (czyli mojej) i suchej i kupiłam go w Biedronce za 9,45 zł! :D Używam go kilka dni i jest świetny! Ma ładny zapach, szybko się wchłania i nawilża na długo (no, może nie są to 24h, ale w każdym razie na długo :D), ale jedyne, co mnie trochę niepokoi, to fakt, że odkąd go używam, wyskoczyły mi na twarzy 2 zaskórniki :P Nigdy wcześniej nie miałam problemów z niedoskonałościami, wręcz nie miałam żadnych niedoskonałości. Możliwe, że nie jest to przez ten krem, ale pożyjemy, zobaczymy, poużywam go jeszcze trochę i się okaże :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń