6 mar 2013

Nail polish collection, czyli moje lakiery do paznokci ♡

 
Hej! Ktoś z Was zaproponował, abym zrobiła post o lakierach do paznokci :) Miłam w planach coś w tym stylu więc o to dziś jest post!
Moja kolekcja nie jest jakaś duża, ale mała też nie jest :D Mam najróżniejsze odcienie, ale zazwyczaj i tak używam tylko kilka ulubionych!
W ostatnim czasie moimi ulubieńcami są :
~ Wibo Gel Like ( 8 Mint Sorbet )
~ Miss Sporty Et Voila French Manicure (11)
 
 


 
Reszta mojej kolekcji to róże, brązy, błękity.
Nie będę mówiła o wszystkich lakierach, bo nie wiem co miałabym o nich napisać, lubie je, ale nie mam zbyt wiele do powiedzenia.




Wibo Gel Like ( 8 Mint Sorbet )

 Miss Sporty Et Voila French Manicure (11)
 Inglot 972
 Rimmel London 500 Caramel cupcake
 Inglot O2M ( 659)
 Inglot O2M (665)

Oto moja kolekcja! Haha :D Połowy już pewnie nie używam, ale postanowiłam pokazać Wam wszystkie!
 
Moim zdaniem najlepsze lakiery są z Rimmel London! Inglot owszem ma dobre, ale tylko te z serii O2M.
Starsza seria jest bardzo rozwodniona, trzeba nakładać wiele warstw i szybko schodzi :( co mnie bardzo, bardzoooo! irytuje :)
 A wy co sądzicie?



6 komentarzy:

  1. Wibo Gel Like ( 8 Mint Sorbet ) można dostac w rossmann'ie lub douglas'ie ? : )

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana ile warstw lakieru z Wibo nałożyłaś na paznokcie, że uzyskałaś taki fajny kolorek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 albo 3 bo strasznie cienko kolor wychodził właśnie :(
      ;*

      Usuń
    2. właśnie byłam ciekawa efektu i zakupiłam ten lakier wczoraj :) jedynym minusem jest to, że jest mało kryjący- ale można sobie z tym poradzić :) Tak swoją drogą, to chcę Ci powiedzieć, że jesteś naprawdę wartościową osobą :) widać, że to za co się zabierasz jest od początku do końca zrobione naprawdę PERFEKCYJNIE. Śledzę Twój blog od 3 miesięcy i widzę, ze to co robisz sprawia Ci przyjemność [tak przypuszczam ;)]. Myślę, że jesteś w pewnym sensie inspiracją dla innych- zawsze pełna energii i uśmiechnięta :) Kiedyś ktoś mi powiedział: "Aby mieć więcej, niż masz- stań się kimś więcej, niż jesteś teraz"- te słowa doskonale pasują do Ciebie, bo nie stoisz w miejscu i nie oczekujesz od życia i Bóg wie czego, tylko wspinasz się wyżej w poszukiwaniu nowych rzeczy- to są jedynie moje odczucia, bo mimo tego, że Cię nie znam, to wydajesz się naprawdę ciepłą osobą :)
      Pozdrawiam serdecznie :) miłego wieczorku kochana ;*
      PS. Dzięki Tobie w końcu przełamałam się, aby pić zieloną herbatkę :-P

      Usuń
    3. Jejku! BARDZO Ci dziękuję!! Miło, że tak uważasz. Cieszę się, że śledzisz mojego bloga już od jakiegoś czasu i mam nadzieję, że dalej będzie Ci się podobało :)
      Owszem sprawia mi to wielką przyjemność, ale nie przypuszczam żebym była inspiracją dla innych.
      Dziękuję!
      PS: Zielona herbata jest zdrowa! Właśnie pije haha :*
      buziaki, A!

      Usuń