17 mar 2013

Oh sunday bloody sunday!





Plecak-Allegro  Koszula- H&M
Koszulka-H&M   Spodnie-Zara
Czapka - http://alohafromdeer.com/
Bluza-Zara

Korzystając z okazji leniwej soboty oprócz filmiku zrobiłam również dla Was trochę zdjęć. Właściwie to nie ja je zrobiłam ,ale mój chłopak :-)
Dwie zwykłe stylizacje, nic skomplikowanego. Wygodnie i (moim zdaniem) ciekawie!
Poniżej trochę zdjęć codziennych:*



Wczoraj dodałam filmik z makijażem! :*

 A teraz siedzę w łóżku z kolejną herbatką, uczę się i słucham muzyki! Wieczorem pewnie mecz.
Wam życzę miłej niedzieli:-* do usłyszenia!

 instagram: alicjakryger  twitter: alisskryger
fotoblog:  temptress  youtube: alissvlogchannel
tumblr: alicjakryger




21 komentarzy:

  1. może wpis albo filmik o odżywianiu i ćwiczeniach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś już pytał :)
      zrobię taki post, ale w odpowiednim czasie, póki co nie mam jakiejś specjalnej diety, ale powoli wszystko się zmienia :)

      Usuń
  2. chętnie zobaczyłabym na Twoim kanale filmik o szkole moje sposoby na naukę itd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zrobię jakiś post o tym, bo nie mam aż tylu sposobów i nie jestem piątkowym uczniem -.- więc moze nie są one aż tak skuteczne :D

      Usuń
  3. ile ważysz i przy jakim wzroście?

    OdpowiedzUsuń
  4. może post o Twoich ulubionych blogerkach? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. chyba w Empiku był kupowany już nie pamietam :**

      Usuń
  6. Czapka najlepsza :) jesteś bardzo fotogeniczna

    OdpowiedzUsuń
  7. podasz link do sprzedawcy od plecaka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, ale w linku pokazuje się to: Strona przedmiotu została przeniesiona do archiwum. -.-
      poszukaj może znajdziesz inny fajny
      + w moim juz sie troche urwał pasek :(

      Usuń
  8. Ale jesteś podobna do Karoli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. palisz papierosy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie patrdzec na Ciebie i twojego chłopaka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki to model tableta? Jesteś z niego zadowolona? : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj nie wiem dokładnie, bo to mamy i nie mam w tej chwili możliwości aby sprawdzić . Ale sprawdza się swietnie!

      Usuń